10 مورد که مشتریانتان دست از صحبت کردن دربارۀ آنها بر نمی دارند
نوشته شده توسط : نرگس رحیمی

همایش ها و نمایشگاه های تجاری، جزء بهترین رسانه ها برای ملاقات با افراد جدید و مشتریان احتمالی هستند، و اگر به این افراد  و مشتری های احتمالی، محصولات تبلیغاتی بدهید که دوست دارند، می توانید پیشرفت چشم گیری داشته باشید. با دادن هدایای تبلیغاتی می توانید سرصحبت را باز کنید و به مردم اطلاع دهید که فعالیت شرکت شما در چه زمینه ای است، در غیر این صورت هیچ کس به سمت غرفه شما نخواهد آمد (و یا حتی بدتر، خریداران ممکن است به غرفه های رقبای شما سرازیر شوند). اگر می خواهید کسب و کارتان را از دست ندهید باید کاری خاص انجام دهید.

نمایشگاه های تجاری قاتلین بدنامی هستند، بنابراین باید دفتر و خودکاری که معمولا برای اهداف تبلیغاتی روزمره استفاده می کنید را از سرتان بیرون کنید. شما باید به فکر کالاهای تبلیغاتی باشید که خلاق، به یاد ماندنی، مد روز و حتی کمی غیر عادی باشند، تا وقتی مردم غرفه شما را ترک کردند باز هم شما را به یاد داشته باشند. خب حالا چه محصولات تبلیغاتی برای همایش ها و نمایشگاه های تجاری، بهتر ین هستند؟ ده محصول برتر تبلیغاتی که می تواند توجه مردم را جلب کند و کمک کند اطلاعاتی که به آنها داده اید در خاطرشان باقی بماند چیست؟ کالاهای تبلیغاتی که در ادامه آورده شده است را بررسی کنید و برای تبلیغات تجاری خود از آنها الهام بگیرید:

10) توپ و لوازم جانبی گلف سفارشی

اگر توپ یا لوازم جانبی تبلیغاتی گلف به بازدید کنندگان بدهید، گلف بازان و دیگر بازدید کنندگانی که عاشق این بازی هستند قطعا شما را برای مدت های طولانی به یاد خواهند داشت. با دادن توپ گلف به مردم، این حس را به آنها می دهید که علاوه بر اینکه به کار آنها علاقه دارید، به بازی های آنها نیز علاقه مند هستید، و چنین چیزی در فضای کسب و کار امروز، خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کنید جواب گواست. توپ های گلف و لوازم جانبی شخصی سازی شده مانند پایه توپ، ابزار تعمیر دیووت (divot) و یا چتر گلف، قطعا شرکت شما را از توده رقبا جدا می کند و در آینده معاملاتی را به سوی شما می کشاند که شما حتی خواب آن را هم نمی دیدید! کالاهای تبلیغاتی مربوط به گلف با قیمت های متفاوتی در دسترس هستند، بنابراین می توانید به میزانی که توانایی دارید در این زمینه هزینه کنید.

9) ساک دستی

بازدید کنندگان برای حمل بقیه هدایای تبلیغاتی که از دیگر غرفه ها می گیرند به ساک دستی نیاز دارند. چه راهی از این بهتر که خودتان را از بقیه جدا کنید و مطمئن شوید که پیام تان دیده می شود؟ ساک هایی که می توان چندین بار از آنها استفاده کرد، رنگ های متنوعی دارند و شما می توانید آنها را به هر رنگی که می خواهید سفارشی سازی کنید. به علاوه، ساک دستی با پرینت برند شما بر روی آن، حتی بعد از اتمام نمایشگاه نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مردم از آنها برای رفتن به خرید استفاده می کنند، و این یعنی هر بار که ساک تبلیغاتی شما از خانه مشتری خارج می شود، لوگوی شما نیز در معرض نمایش قرار می گیرد!

8) بطری آب و لیوان سفری

مردم معمولا خیلی لیوان سفری و یا بطری آب ورزشی ندارند! اگر شما لوگوی خود را بر روی لیوان یا بطری های رنگارنگ و با کیفیت بالا چاپ کنید، می توانید تضمین کنید که دریافت کنندگان، همیشه آنها را نگه می دارند. اگر به خود شما هم یک ظرف نوشیدنی با دوام و قابل استفاده مجدد داده شود آن را نگه می دارید، اینطور نیست؟ این لوازم در کنار اینکه جذابند، قابل استفاده هم هستند، به همین دلیل است که در بین هدایای تبلیغاتی خیلی محبوب هستند. اگر دریافت کنندگان، هر روز از لیوان سفری و یا بطری آب خود استفاده کنند (که احتمالا همین طورهم خواهد بود، چون شما سخاوتمندانه این کالا ها را به آنها هدیه کرده اید) به صورت رایگان برای شما تبلیغ خواهد شد.

7) لیوان گیر (لباس لیوان)

لیوان گیر های سفارشی حتما باید جزء ده محصول برتر تبلیغاتی باشند، چون هم مفید هستند، هم مردم آنها را دوست دارند و هم اینکه همیشه به یاد مشتریان احتمالی می اندازند که شرکت شما می تواند برای آنها چه کاری انجام دهد. لیوان گیر، انتخاب هوشمندانه ای است چرا که مردم به اندازه نوشیدن در خارج از محل کار، از نوشیدن در دفتر کار هم لذت می برند. این به خود دریافت کنندگان بستگی دارد که دوست دارند از لیوان گیر فومی برای نوشیدن چه چیزی استفاده کنند، اما این شما هستید که باید ترکیب رنگ و پیامی را انتخاب کنید که هم جلب کند و هم برای مردم دلنشین باشد.

6) توپ و اجسام ضد استرس

آیا فکر می کنید کسب و کار شما می تواند مشتریان احتمالی را از استرس رها کند؟ با دادن یک توپ ضد استرس می توانید این موضوع را در نمایشگاه تجاری به آنها خاطر نشان کنید. اجسام ضد استرس گرد، از نظر قیمت خیلی مقرون به صرفه هستند، اما ما توصیه می کنیم اگر واقعا می خواهید مردم دائما در مورد شما صحبت کنند، یک توپ ضد استرس با شکلی منحصر به فرد سفارش دهید(مانند توپ ضد استرس نینجای محصولات Quality Logo، که  در تصویر سمت چپ میبینید). این اجسام ضد استرس، هزاران شکل مختلف دارند و به احتمال زیاد می توانید شکلی را پیدا کنید که کاملا مناسب کسب و کار شماست!

5) بازی، پازل و اسباب بازی

بچه ها تنها کسانی نیستند که از بازی و سرگرمی لذت می برند، بزرگسالان هم بازی کردن را دوست دارند. فریزبی های سفارشی، مقرون به صرفه و سبک وزن هستند، و می توانند به روشی منحصر به فرد، توجه ها را به سوی شما جلب کنند. با فرستادن یک فریزبی پلاستیکی کوچک که آگهی تان روی آن چاپ شده، به سمت شرکت کنندگان نمایشگاه تجاری، آنها را تشویق می کنید که به سمت شما بیایند و صحبت کنند (البته تا زمانی که مراقب باشید به کسی صدمه نزنید). پازل فومی، مشتری ها را به فعالیت وا می دارد و مستلزم این است که در حین درست کردن پازل، به پیام شما توجه کنند. یک کار غیر عادی برای مشتریان خود انجام دهید، مطمئن باشید که آنها هرگز شما را فراموش نخواهند کرد.

4) محصولاتی که تغییر رنگ و شکل می دهند

کالاهایی که تغییر رنگ می دهند همیشه مجذوب کننده بوده اند (حلقه هایی که با تغییر حرارت، تغییر رنگ می دهند هنوز که هنوز است محبوب هستند) و در میان کالاهای تبلیغاتی روزمره، یک جنبش جدید و هیجان انگیز به راه انداخته اند. لیوان های حرارتی علاوه بر اینکه تمام مزایای همتایان خود را دارند، با ریختن مایع درون آنها تغییر رنگ نیز می دهند. مداد های حرارتی هم مانند مدادهای چوبی دیگر می نویسند و تیز می شوند، اما وقتی لمس می شوند مانند آفتاب پرست تغییر رنگ می دهند. حتی بطری ورزشی و خودکار هایی که تغییر رنگ می دهند نیز وجود دارد، بنابراین شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و محصولی را هدیه دهید که نه تنها قابل استفاده است بلکه جالب نیز هست.

3) سر مدادی های سفارشی

کار کردن به ندرت سرگرم کننده است، اما اگر شرکت شما بتواند کمی بازیگوشی به یک روز کاری کسل کننده اضافه کند،  نامش همیشه در یادها خواهد ماند. مردم "اسباب بازی" های باحال را در میز کار یا در خانه های خود نگه می دارند و آنها را به دیگران نشان می دهند. حالا از کجا می توان مطمئن شد که رقبای شما دقیقا همان محصول تبلیغاتی مشابه شما را ارائه نمی دهند؟ سر مدادی های سفارشی را، درست مثل مدل هایی که در تصویر سمت راست می بینید، می توان به طور کامل بر اساس مشخصات خودتان سفارشی کرد، بنابراین شما می توانید آنها را مانند رئیس تان و یا حتی خودتان درست کنید.

2) کالاهای چند ابزاره و چند کاربردی

چیز مهمی که باید در مورد نمایشگاه های تجاری بدانید این است که شرکت کنندگان، چیزهای به درد نخور را دوست ندارد. اگر محصولی به مردم بدهید که به نظرشان بی فایده و یا احمقانه باشد، شهرت خود را خدشه دار می کنید! ابزار های ترکیبی و محصولات چند منظوره مانند جا کلیدی چراغ قوه دار، برچسب کلید با جعبه قرص، جا کلیدی درباز کن، ترکیب خودکا ر و هایلایتر، و چاقو های ارتشی سوئیسی، کاربردهای متنوعی خواهند داشت و در نتیجه شانس این که دریافت کنندگان آنها را ارزشمند بداند و مدت طولانی تری نگه دارد، دو (یا سه) برابر می کند. بیشتر مردم  فکر می کنند برچسب کلید وسیله ای غیر ضروری است، اما اگر همراه آن چیز مفید دیگری باشد، مانند دربازکن، از آن استفاده می کنند.

1) تی شرت و لباس شخصی سازی شده

 

آیا می دانید مردم تا چه حد تی شرت های رایگان را دوست دارند؟ آنها تی شرت را از هر محصول تبلیغاتی دیگری بیشتر دوست دارند، به همین دلیل تی شرت اولین مورد از لیست ده محصولات تبلیغاتی برتر است. تی شرت های نخی، تقریبا به هر رنگی که بخواهید موجود هستند، و حتی می توانید طرح خودتان را  روی آن چاپ کنید؛ دریافت کنندگان نیز آنها را می پوشند. می دانید چرا؟ چون مردم وقتی لباس جدید می گیرند هیجان زده می شوند. به هر کسی که محصول جدید یا خدمات شما را امتحان می کند، یک تی شرت رایگان هدیه دهید. اگر طراحی روی تی شرت به اندازه کافی جالب و مد روز باشد، مطمئن باشید مردم آن را می پوشند و به این ترتیب لوگوی شرکت تان در معرض دید افراد دیگر نیز قرار می گیرد. لباس های سوزن دوزی شده نیز فوق العاده محبوب هستند، و بیشتر از لباس های دیگر نگه داری می شوند (اگر چه ممکن است کمی گرانتر نیز باشند)

 





:: برچسب‌ها: هدایای تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: